Bestel- en Betaalinformatie
Bestelgemak
U kunt bij ons op verschillende manieren bestellen:
Online bestellen in onze webwinkel – Dit is de snelste en veiligste manier om te bestellen. U kunt in dit geval de producten in het winkelmandje plaatsen, en daarna klikken op afrekenen. U hoeft niet perse een account aan te maken als u dat niet wilt. U kunt ook gewoon direct afrekenen via onderstaande betaalmethoden. Online bestellen bij OBD-Partner is 100% veilig. Wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel waarborg en Webshop keurmerk.
Bestellen per e-mail – Als u het niet makkelijk vind om online te bestellen, stuurt u ons dan gewoon een e-mail met de artikelen die u wilt bestellen, en uw adres. Wij sturen u dan direct een bevestiging hiervan met betaalgegevens. Mail uw bestelling nu door op info@obd-partner.nl
Bestellen per telefoon – Niet iedereen vind het prettig om via de webshop te bestellen. Bij OBD-partner kunt u uw bestelling ook gewoon telefonisch plaatsen. Bel nu 0186-614670 om uw bestelling door te geven.
Prijzen
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.
Betaalgemak
Betalen met iDEAL – Als u er voor kiest om te betalen via iDEAL wordt u vanaf onze site automatisch doorverwezen naar de site van iDEAL waar u kunt inloggen bij uw eigen bank. Nadat u uw bank opdracht heeft gegeven om het bedrag over te maken nemen wij uw bestelling per direct in behandeling. Zie www.ideal.nl voor meer informatie.
Betalen met PayPal – PayPal is een online betaalservice waarmee u artikelen in online winkels kunt betalen. Zie www.paypal.com voor meer informatie.
CreditCards via PayPal – U kunt ook met creditcard betalen, dit gebeurd in samenwerking met paypal.
Zie www.paypal.com voor meer informatie. Voor een betaling via paypal brengen wij € 1,99 in rekening
Overschrijving – U kunt ook een overschrijving doen per Bank. Wij verzenden dan uw bestelling zodra de betaling is verwerkt, dit kan in sommige gevallen enkele werkdagen duren dan bij een betaling per IDEAL. Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u van ons geautomatiseerd een e-mail met de bankgegevens.
Achteraf met Afterpay Riverty – AfterPay voert voor OBD-Partner het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met Afterpay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
PIN – U kunt ook bij ons langskomen voor een demonstratie, en om uw bestelling af te halen, U kunt in dat geval per PIN bij ons afrekenen. Let op! Dit kan uitsluitend op afspraak.
Verzending
De verzending van uw bestelling vind altijd gratis plaats per PostNL of per GLS. Heeft u een specifieke voorkeur voor een van beiden, geeft u het dan aan bij ‘opmerkingen’ tijdens het plaatsen van uw bestelling. Wanneer u op werkdagen voor 17.00u besteld en betaald kunt u het bestelde artikel altijd de eerstvolgende werkdag in huis verwachten. Vanzelfsprekend kan er bij de verzending altijd een vertraging optreden, in dat geval wordt de zending de dag erop aangeboden. Dit is echter een zeldzaamheid. Alle bestellingen bij OBD-Partner worden verzekerd per pakketpost verstuurd, inclusief trackingnummer. (M.u.v. losse verloopkabels.) Op deze manier is uw bestelling altijd te traceren.
Bezorging
Na verzending van uw artikel ontvangt u een e-mail met trackingnummer. Hierop krijgt u een tijdvak te zien waarin het pakket geleverd wordt, en kunt u er tevens voor kiezen om het pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Bent u niet thuis en staat de koerier voor de deur, dan zal hij het bij de buren aanbieden, tenzij u expliciet heeft aangegeven dit niet te wensen.
Garantie
Alle artikelen van OBD-Partner.nl worden geleverd met een carry-in garantie van 24 maanden (of langer, wanneer dit specifiek vermeld wordt bij het artikel). Mocht u binnen 60 dagen na aanschaf een defect constateren wordt het product kosteloos omgeruild voor een nieuw exemplaar. Na deze periode zal het product aan de fabrikant worden toegezonden voor garantie. Dit proces duurt 2 tot maximaal 4 weken. Wij attenderen u erop dat deze garantie slechts een aanvulling is op de wettelijke garantie. De wettelijke garantie blijft onverminderd van kracht. Een eventuele langere garantie welke specifiek bij een artikel wordt vermeld is een verkopersgarantie, en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Retourneren
OBD-Partner.nl hanteert een zeer soepel retourbeleid. we vinden het immers belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarom krijgt u van ons 30 dagen de tijd om uw aankoop via de webshop uit te proberen. Wanneer u een artikel retour wilt sturen verzoeken wij u vriendelijk het volgende in acht te nemen:
- Wij verzoeken u de mededeling dat u de aankoop wilt herroepen via de mail/telefoon of via het toezenden van het Europees modelformulier aan ons te laten weten. Dit kan tot 30 dagen na ontvangst van de producten. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om uw aankoop terug te sturen.
- Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
- De retourartikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd en in originele verpakking geretourneerd te worden. Verstuur deze ten allen tijde in een verzenddoos, en plak niets op de verpakking van het artikel. Wanneer een artikel beschadigd binnen komt kan OBD-Partner ervoor kiezen deze schade in mindering te brengen op het te restitueren bedrag, mits de schade/de waardevermindering van de goederen het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
- De kosten voor retourzenden zijn voor uw eigen rekening.
Retouradres:
H-gen Trading B.V.
Afd. RETOUREN
Aston Martinlaan 56
3261 NB OUD-BEIJERLAND
Klachten
Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 10 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.
U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
- Neem eerst contact met op onze klantenservice. De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
- Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per brief t.a.v. L.R. Hagen. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.
- Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl), Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/